ΘΑ ΨΗΦΙΣΩ ΝΑΙ;



ΘΑ ΨΗΦΙΣΩ ΝΑΙ;
Λεωνίδα  Γ. Μαργαρίτη Επιτ. Δικηγόρου
                                      Αντιπροέδρου Α.Σ.Π.Ε.

(Το σημείωμά μου αφιερώνω στο συμπατριώτη Δημοσιογράφο Ηλία Φροντιστή που μη αντέχοντας την οικονομική υποδούλωση της πατρίδας μας στις 19-6-15 αυτοπυρπολήθηκε και έδωσε τέλος στη ζωή του, μια τραγική απελπισμένη διαμαρτυρία)

Αν σήμερα με ρωτούσε κάποια η κάποιος τι να ψηφίσω την Κυριακή θα τον παράπεμπα στο πρωινό της 28ης Οκτωβρίου 1940 όταν ο Ιταλός  Γκτράτσι επέδωσε το τελεσίγραφο στο Δικτάτορα Μεταξά. Εκεί ο Μεταξάς ως Δικτάτορας δεν διακρίνονταν για τα πιστεύω του σε  δημοκρατικές διαδικασίες αλλά  ούτε είχε χρόνο εάν παρά ταύτα είχε την πρόθεση και το χρόνο να ρωτήσει το λαό.
Συνηθίσαμε να λέμε πως το ΟΧΙ του Σαράντα το είπε ο Λαός δεν το είπε ο Μεταξάς. Βέβαια εκείνη τη στιγμή ο Μεταξάς διερμήνευε τη θέληση του Ελληνικού Λαού και την αγωνιστική του διάθεση να αντιτάξει στον επίβουλο εισβολέα αντίσταση.
 Και όντως ο Μεταξάς είπε το ΟΧΙ το οποίο μυριόστομα και βροντερά το επανέλαβαν εκατομμύρια στόματα των Ελλήνων.
 Έτρεξαν με το χαμόγελο στα χείλη στην πρώτη γραμμή και δεν ρωτούσαν τι θα γίνει την επομένη του αγώνα ,ήταν αποφασισμένοι να νικήσουν.
Tηρουμένων των αναλογιών και σήμερα έχουμε πόλεμο και καλούμεθα να πούμε το ΝΑΙ ή το ΟΧΙ.
Μόνο που αυτός ο πόλεμος είναι οικονομικός και αντί για οβίδες και νάρκες διαθέτει το Ευρώ και ο εχθρός-σύμμαχος και εταίρος μας έστειλε τελεσίγραφο που μας καλεί είτε να δεχθούμε τους όσους που μας καθορίζουν και να υπογράφουμε την υποταγή μας για να πάρουμε  δάνεια είτε μας καταδικάζουν σε πείνα και  οικονομική ασφυξία.
  Το ζήτημα είναι εάν οι Έλληνες θα πουν ξανά ένα βροντερό ΟΧΙ στον οικονομικό εισβολέα   η θα υπογράψουν ανακωχή με επονείδιστους όρους.
 Με το αποτέλεσμα της εκλογικής διαδικασίας της Κυριακής θα αποδείξουμε εάν είμαστε  αντάξιοι απόγονοι  των αγωνιστών του 21 του 22 του 40  ή στο βωμό της άνεσης ,της καλοπέρασης ,της αποχαύνωσης  μεταλλαχτήκαμε σε υβρίδια μιας άλλης φυλής. 
Σήμερα σ’ αυτό το σημείωμά  μου θα δώσω το λόγο σε τρεις φίλους,  στο Γιατρό και Συγγραφέα Β. Γ. από τη Θεσσαλονίκη, στην φίλη Μουσικό Φ.Σ. και τον επίσης πατρινό φίλο Θ. Γ.Μ.
Ο Β. Γ. μας γράφει τα εξής: ΔΗΛΩΣΗ - ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ  του Β. Γ.
Φίλες και φίλοι μου.  Απ` το πρωί μου ζητάτε ( μερικοί /ές μάλιστα με επιτακτικό τρόπο) να γράψω στον «τοίχο» μου ή στο INBOX μου, τι πρέπει να ψηφίσουμε !

Θάταν αγαπητές κι` αγαπητοί μου φίλοι μια απαράδεκτη ενέργεια εκ μέρους μου αν σας παρότρυνα να πείτε «ΝΑΙ» ή «ΟΧΙ» .
πρώτον : διότι η μυστικότητα της ψήφου είναι δικαίωμα ιερό και αναφαίρετο και δεύτερον  διότι η επιλογή του ΝΑΙ ή του ΟΧΙ εξαρτάται από την περίπτωση του κάθε ψηφοφόρου. Αλλιώς σκέπτονται και ψηφίζουν οι νέοι, αλλιώς οι ηλικιωμένοι, αλλιώς οι αστοί και διαφορετικά οι χωρικοί ή οι χειρώνακτες.
Εξ άλλου το μορφωτικό επίπεδο, η οικονομική κατάσταση και τα προσωπικά συμφέροντα καθώς και η επίδραση του οικογενειακού και του κοινωνικού περίγυρου αποτελούν αποφασιστικούς παράγοντες για την απόφαση.
            Εδώ όμως, οφείλω να δηλώσω πως πέρα από όσα αναφέρω παραπάνω , εκείνο που πρέπει να αποτελεί καθοριστικό παράγοντα για την επιλογή της ψήφου μας πρέπει να είναι το συμφέρον της Ελλάδας. Εξ `άλλου, αν έλεγα ΝΑΙ θα αποκτούσα ξαφνικά μια…στρατιά εχθρών , ενώ αν πρότεινα το ΟΧΙ θα μ’ έριχναν στο ..πυρ το εξώτερον οι άλλοι …..μισοί φίλοι μου !Νάχετε την αγάπη μου  ( και….καλό βόλι !).ΥΣΤΕΡΟΓΡΑΦΟ :Εν πάση περιπτώσει όμως , μη σπεύδετε ν’ αποφασίσετε από τούδε , διότι ύστερα από την τεράστια αναστάτωση που προκάλεσε σε ολόκληρο τον πλανήτη η ανακοίνωση του ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑΤΟΣ ( αδιάψευστος μάρτυς η πτώση ΟΛΩΝ των χρηματιστηρίων) – διαβλέπω ότι οι ….επιβήτορες μας μπορεί να ανακρούσουν πρύμνα , οπότε τα «ΟΧΙ» θα μετατραπούν σε…. «ΝΑΙ»! !
Η  φίλη Φ. Σ. μας έγραψε τα εξής:
Εγώ είμαι καλλιτέχνις και προφανώς δεν έχω σπουδάσει οικονομικά. Αλλά η μάνα μου με γέννησε και με μεγάλωσε Ελληνίδα, ο Θεός μου έδωσε μυαλό, ένστικτο και κρίση, και στο σχολείο (τότε...στην εποχή που κάποιοι φοβούνται να γυρίσουν...) με μάθανε τι σημαίνει ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ και ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ. Διδάχτηκα τα πάντα στα Ελληνικά.... και μου έχει μείνει, «προίκα», η γνώση ότι οι πρόγονοί μου (αυτοί που μου εξασφάλισαν -με αίμα και όχι με σπρέντς- την σημερινή ελευθερία να μιλάω...) πέθαναν ΜΑΧΟΜΕΝΟΙ, λέγοντας: «Καλύτερα μιας ώρας ελεύθερη ζωή, παρά 40 χρόνια σκλαβιά και φυλακή...!'» (αυτό σήμερα έχει ξεχαστεί από την γενιά του iphone.... και θεωρείται γραφικό και ανεδαφικό....)
Προφανώς η παιδεία που εγώ έλαβα δεν θεωρείται απαραίτητη, σήμερα, που σύγχρονοι «Εφιάλτες», τύπου Παπανδρέου, διδάσκουν στα οικονομικά πανεπιστήμια, παιδιά χωρίς ιστορική συνείδηση, με εντελώς μπερδεμένο προσανατολισμό... (ο νοών νοείτω).
           Λυπάμαι ειλικρινά αν λυπώ πραγματικά αγαπημένα πρόσωπα ( η διαφορετική άποψη δεν αλλάζει στο ελάχιστο την αγάπη...), αλλά είναι τραγικό να διαπιστώνω στην ηλικία μου, πόσο κλειστά μάτια έχουν οι νέοι και πόσο επιρρεπείς είναι στον εκφοβισμό.... Ομοίως και πολλοί μεγαλύτεροι, αδιαφορούν για τα πάντα, σκέφτονται μόνο την βόλεψή τους και δεν ψάχνουν σοβαρά: τι σημαίνει και συνεπάγεται (άμεσα και μακροπρόθεσμα) το να πεις -μόνος σου- ναι...., δηλώνοντας έτσι δέσμιος των σχεδίων των διοικήσεων της αποτυχημένης Ευρωπαϊκής Ένωσης και των λοιπών σκοτεινών θεσμών.....!
Δεν θα κάνω άλλη ανάρτηση επί του θέματος, έως το δημοψήφισμα. Προφανώς σέβομαι κάθε διαφορετική άποψη, όσο κι αν με στενοχωρεί...
Αλλά εγώ δηλώνω και φωνάζω: Ο Χ Ι ! Φ.Σ.
 και τέλος  καταχωρώ την  άποψη που καταθέτει ο φίλος  Θ. Γ. Μ. ο οποίος  σημειώνει τα έξής:
ΝΑΙ θα ψηφίσουν ο Μπόμπολας, ο Λάτσης, ο Βαρδινογιάννης, ο Αλαφούζος και οι υπόλοιποι ολιγάρχες.
ΝΑΙ θα ψηφίσουν ο Σαμαράς, ο Βενιζέλος, ο Σημίτης, ο Παπανδρέου, η Μπακογιάννη, ο Άδωνις, ο Βορίδης και όλοι οι πολιτικοί που ξέσκισαν τη χώρα και την οδήγησαν στην χρεοκοπία.
ΝΑΙ θα ψηφίσουν ο Πρετεντέρης, ο Μπάμπης, η Όλγα, ο Τσίμας, και όλοι αυτοί οι ανεξάρτητοι δημοσιογράφοι που δίνουν καθημερινά τον αγνό αγώνα για τα συμφέροντα των αφεντικών τους.
Μπορείς να ψηφίσεις κι εσύ ΝΑΙ μαζί με αυτούς.
Αλλά μετά, μην απορείς που αυτή η χώρα δεν αλλάζει ποτέ.
Για να αλλάξει η χώρα, πρέπει να αλλάξεις εσύ.
Ένα καλό βήμα για να αλλάξεις είναι να καταλάβεις πως τα συμφέροντά σου είναι κάπως διαφορετικά από τα συμφέροντα του Μπόμπολα.
Mετά τις παραπάνω θέσεις των φίλων πως μπορεί κανείς να δεχθεί το κάλεσμα   που έκανε σε συνέντευξή του ο πρόεδρος της Κομισιόν Ζαν Κλόντ Γιούγκερ  προς τους Έλληνες  να ψηφίσουν ΝΑΙ την προσεχή Κυριακή…



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου