Ο ΠΡΩΤΟΣ ΕΝΙΑΥΤΟΣ

Ο ΠΡΩΤΟΣ ΕΝΙΑΥΤΟΣ
(Στα πρώτα γενέθλια της μικρής μας Σοφίας)
Μικρή μου αγαπημένη,
μόλις τριών μηνών με αποζήτησες
μέσα στον κύκλο των αγαπημένων σου.
Έκτοτε η ματιά σου δεν ξέφυγε από πάνω μου.
Αποζητούσες την αγκαλιά μου κι ήσουν ευπρόσδεκτη πάντα.
Μάντευες με τη δική σου ασφαλή διαίσθηση
πως κι εγώ σ’ αγαπούσα μωρό μου.
Ήσουν ένα τόσο δα μικρούλι κι όμως γνώριζες
ενσυνείδητα το ενδιαφέρον και την αγάπη μου.
Ήσουν και παραμένεις ένα κομμάτι από το δικό μου παρελθόν
και δική μου προέκταση στο μέλλον.
Το εύχομαι να είναι με λεμονανθούς στρωμένο.
Το ταξίδι σου ανέφελο, χωρίς κλυδωνισμούς,
με ούριους ανέμους,
θα σε συνοδεύουν πάντα,
της καρδιάς μας η θέρμη
και η θετική μας ενεργή σκέψη κι ευχή.
Περνάς σήμερα τον πρώτο σου ενιαυτό,
υποβασταζόμενη στα δικά μας στιβαρά χέρια
τα εμπιστεύεσαι,
τα υπολογίζεις,
στα πρώτα δειλά σου βήματα.
Βιάζεσαι να ξαμοληθείς ελεύθερη,
με μεγάλους διασκελισμούς,
δείγμα της πρόθεσής σου για άλματα στη ζωή.
Δεν θα αργήσεις να αποκτήσεις
πέρα από το βηματισμό σου,
φτερά αισιοδοξίας, με προσδοκία επιτυχιών.
Σήμερα που περνάς το κατώφλι του χρόνου
μόνο μια ευχή δεν αρκεί…
Ο αιώνας να στεφανώσει τη ζωή σου αγαπημένη μου.
Να είσαι το καύχημα των γονιών σου
και η δική μας παρηγοριά .
Ο Χαζο-παππούς σου Λεωνίδας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου