ΕΙΣΗΓΗΣΗ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ ΒΑΣΙΛΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟΥ



ΕΙΣΗΓΗΣΗ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ ΒΑΣΙΛΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟΥ
ΣΤΗΝ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΩΝ
ΓΙΑ ΤΟ ΜΥΘΙΣΤΟΡΗΜΑ ΤΟΥ
«ΔΕΝ ΘΑ ΗΣΥΧΑΣΟΥΜΕ ΠΟΤΕ»

Δημοτική Βιβλιοθήκη Πατρών  Δευτέρα 7-1-2013


Αισθάνομαι την ανάγκη να ευχαριστήσω θερμά τον πρόεδρο της Εταιρείας Λογοτεχνών Ν. Δ. Ελλάδας   κ. Λεωνίδα Μαργαρίτη και το Δ.Σ. της Εταιρείας για την πρωτοβουλία τους να εντάξουν την παρουσίαση του βιβλίου μου στη σειρά των λογοτεχνικών τους εκδηλώσεων.
Οφείλω επίσης ζεστές και εγκάρδιες ευχαριστίες στον εισηγητή Μανόλη Πράτσικα. Εδώ να μου επιτρέψει να επιμείνω λίγο περισσότερο .Σε κάθε μοναχική πορεία, όπως αυτή της λογοτεχνίας-ειδικά της συγγραφής κάποιου ευμεγέθους μυθιστορήματος που η συγγραφή του κρατά 2 με 3 χρόνια, υπάρχουν κάποιοι που υποστηρίζουν ηθικά και λογοτεχνικά την προσπάθειά μας. Για μένα ο Πράτσικας στάθηκε ένας πολύτιμος φίλος και υποστηρικτής. Από το πρώτο μου μυθιστόρημα «Κάτοικος Πατρών» του 1998, με αγκάλιασε, με ενθάρρυνε και με τίμησε με την κριτική του.  Όταν συζητώ μαζί του αισθάνομαι πως μου προσφέρει από την πλούσια και αυθεντική λογοτεχνική του εμπειρία και κυρίως πως μου μεταγγίζει ενέργεια από την αστείρευτη δική του ζωτικότητα.
Πάντα με γενναιοδωρία, με ανιδιοτέλεια, και βέβαια, με ανεξάντλητο χιούμορ.
Όσοι  από εσάς έχετε επιλέξει το δρόμο της λογοτεχνίας, και είστε πολλοί απόψε εδώ, καταλαβαίνεται πόσο πολύτιμα είναι τέτοια συναπαντήματα με ανθρώπους σαν τον  Πράτσικα.
Μανόλη Πράτσικα, αγαπημένε μου Μάκη, σε ευχαριστώ,

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου