ΒΑΠΤΙΣΗ ΤΗΣ ΔΙΠΛΟΚΟΡΗΣ ΜΟΥ



ΒΑΠΤΙΣΗ ΤΗΣ ΔΙΠΛΟΚΟΡΗΣ ΜΟΥ
Σήμερα το απόγευμα στις 7,30 μ.μ. στον Ιερό Ναό Αγίου Νικολάου Λεύκας Πατρών εκεί που πριν από χρόνια βαπτίσθηκε και η κόρη μου Μαργαρίτα βαπτίζεται και η διπλοκόρη μου
Το  ημερολόγιο γράφει :
ΚΥΡΙΑΚΗ
13
ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2013
Ανατολή Ηλίου 6,32
Δύση 17,50
Σελήνη 9 ημερών
Κάρπου, Παπύλου, Αγαθαδώρου μ.
Χρυσής νεομ.
Όστις δεν αγαπά δεν εγνώρισε τον Θεόν διότι ο Θεός είναι αγάπη.
(Α΄ Ιωάννου δ΄8)

ΑΝΕΜΟΣ ΑΓΑΠΗΣ
Ένας αγρότης είχε έναν ανεμοδείχτη στην οροφή του στάβλου του, που πάνω του έγραφε: Ο ΘΕΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΓΑΠΗ. Όταν τον ρώτησαν γιατί ,εκείνος είπε: «Το έχω γράψει για να μου θυμίζει ότι   από όπου  και να πνέει ο άνεμος, ο Θεός είναι αγάπη»
Όταν ο ζεστός. νότιος άνεμος  με τις αύρες φέρνει ευλογίες ,ο Θεός είναι αγάπη. «Πάσα δόσις  αγαθή, και παν δώρημα τέλειον, είναι άνωθεν…»(Ιακώβου α,17).Όταν ο κρύος βόρειος άνεμος της δυσκολίας και της δοκιμασίας  λυσσομανά, ο Θεός είναι αγάπη.»Πάντα συνεργούσι προς το αγαθόν εις τους αγαπώντας τον Θεόν»(Ρωμαίους η,28).Όταν ο δυτικός άνεμος φυσά δυνατά , με απειλητική διάθεση, ο Θεός είναι αγάπη. «Όντινα αγαπά Κύριος, παιδεύει»(Εβραίους ιβ 6).Όταν ο ανατολικός άνεμος απειλεί να σαρώσει ό,τι έχεις ,ο Θεός είναι αγάπη. «Ο δε θεός μου θέλει εκπληρώσει πάσαν χρείαν σας κατά τον πλούτον αυτού εν δόξη, διά Ιησού Χριστού» (Φιλιππησίους δ 19)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου