ΕΛΗΞΕ ΣΗΜΕΡΑ ΜΙΑ ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΟΥ

Με μία επιστολή μου, προς το Διοικητικό Συμβούλιο του Δικηγορικού Συλλόγου Πατρών έληξε και τυπικά μία περίοδος της ζωής μου. Οι συνθήκες που επικρατούν σήμερα  στην απονομή της Δικαιοσύνης με την οικονομική κρίση που μαστίζει το λαό μας, καθιστά την  άσκηση του λειτουργήματος του Δικηγόρου  προβληματική.
 Η έλλειψη Δικαστών και Υπαλλήλων η καθυστέρηση εκδίκασης  των υποθέσεων αλλά και η έκδοση  αποφάσεων έχουν καταστήσει προβληματική τη σχέση δικηγόρων-πελατών.
 Μάλιστα  εάν    λάβουμε υπ' όψιν μας   την επιβάρυνση  των αμοιβών  με  23%  για Φ.Π.Α. την παρακράτηση του Φόρου Εισοδήματος και τα λοιπά δικαστικά έξοδα η προσφυγή   στη Δικαιοσύνη  είναι απρόσφορος.
 Μ’ αυτά δεν σημαίνει πως η αποχώρησή μου ήταν άκαιρη και έγινε αποκλειστικά  και μόνο υπό την πίεση των συνθηκών απονομής  της Δικαιοσύνης αλλά είχα και τις τυπικές αλλά και ουσιαστικές προϋποθέσεις εξόδου μου από το Λειτούργημα. Είχα διανύσει  36 χρόνια δικηγορία και 9 στον Ιδιωτικό Τομέα, συνολικά 45 χρόνια εργασία.
 Έτσι σήμερα με την παρακάτω  επιστολή μου έδωσα τέλος σε μία  αρκετά μακροχρόνια περίοδο της ζωής μου.
Αυτές οι στιγμές δεν παύουν να είναι φορτισμένες συναισθηματικά  γεμάτες συγκίνηση και αναπόληση. Νέες δράσεις μας περιμένουν!...
Έχουμε εθιστεί χρόνια τώρα σε καθημερινή ένταση και το  πάθος  στην υπηρεσία των ανθρώπων με τους οποίους συμβιώνουμε καθημερινά.
Παραθέτω το πλήρες κείμενο της παραιτήσεως μου σαν καταγραφή στο ημερολόγιο της ζωής μου...

 

                                                                Πάτρα 31-5-2012


Προς
  Το Δικηγορικό Σύλλογο Πατρών
Ενταύθα


Αγαπητέ κ. Πρόεδρε,

Με την παρούσα μου, κάνω γνωστό ότι από σήμερα παραιτούμαι  από την ενάσκηση του  λειτουργήματος του Δικηγόρου, προκειμένου να συνταξιοδοτηθώ, έχοντας προς τούτο τις  από το νόμο τασσόμενες   προϋποθέσεις.

       Παρακαλώ κατόπιν τούτου να ενεργήσετε ότι  είναι απαραίτητο  προκειμένου να κινηθούν οι διαδικασίες  για  την συνταξιοδότησή μου.

      Θα ήθελα τέλος   να εκφράσω τόσο προς Υμάς κ. Πρόεδρε, όσο και προς τα μέλη του Δ.Σ. του Συλλόγου μας αλλά και δ’ Υμών προς όλους τους συναδέλφους τις θερμές  ευχαριστίες μου για  κατά  τη διάρκεια της  Δικηγορικής μου θητείας,  αγαστή συνεργασία  μας.

Με  κάθε τιμή


ΛΕΩΝΙΔΑΣ Γ. ΜΑΡΓΑΡΙΤΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου