H KAΡΔΙΑ ΜΟΥ ΚΟΥΡΑΣΤΗΚΕ

H KAΡΔΙΑ ΜΟΥ ΚΟΥΡΑΣΤΗΚΕ

Χρόνια τώρα η καρδιά μου υπέμενε τα πάντα.
Αγαπούσε με ανιδιοτέλεια τους ανθρώπους
χωρίς διακρίσεις σε φίλους και εχθρούς.
Αγαπούσε κι αυτούς που την πίκραιναν ,
Αγαπούσε και εκείνους που την
ταλαιπώρησαν, και την κομμάτιασαν.
Κι εγώ την εκδαπανούσα δίνοντας κομμάτι- κομμάτι
στα πεινασμένα περιστέρια .
Ήταν πολλές φορές που την καταπόνησα,
την καταπίεζα,
την υποχρέωνα
να χτυπά σε πιο γρήγορους ρυθμούς,
να δίνει το αίμα της με ταχύτητες φωτός
στις αρτηρίες της κοινωνίας…
Έτρεχε σε δρόμους προσφοράς
στα φυτά, στα ζώα, τους ανθρώπους.
Τι κι αν κάποιοι την παρεξήγησαν,
άλλοι ποιο ύπουλοι προσπάθησαν
να την καταρρακώσουν ανεπιτυχώς.
Εκείνη έστεκε αγέρωχη και ακμαία…
Υπήρξε με τη δράση της μια γερή και μεγάλη καρδιά.
Τελευταία,
το μήνα που πέρασε άρχισε τις διαμαρτυρίες της,
και μάλιστα έντονες.
Κάποιες απρογραμμάτιστες ώρες
κάποιες ώρες νυχτερινές που όλοι απολάμβαναν
τον ύπνο τους, εκείνη παρέμενε άγρυπνη.
Έκανε την καθιστική της διαμαρτυρία,
στα κράσπεδα της καθημερινότητας
Τι να έκανα αλήθεια στις διαμαρτυρίες της;
υπέκυψα όπως πάντα στις επιταγές της
Δεν θα μπορούσα να αρνηθώ τα ανθρώπινα,
Δέχθηκα να προσφέρω τα αγαθά μιας νέας τεχνολογίας
ένα επιτακτικό καθήκον στην ίδια,
τη σύντροφο μου ,
τα παιδιά μου,
τους φίλους ,
την κοινωνία ολάκερη…
ΙΩΝ ΛΕΥΚΙΟΣ

ΥΓ Την προσεχή Πέμπτη 7η Ιουλίου στο ΑΤΤΙΚΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ
θα την παραδώσω στα χέρια των ειδικών ιατρών για όποια
επέμβαση κριθεί αναγκαία .Έτσι φαντάζομαι να παύσουν οι διαμαρτυρίες της.
Ελπίζω να τα καταφέρουν. Ωστόσο θα σας λείψω ελπίζω με τη βοήθεια του Θεού και των Επιστημόνων, για λίγο αγαπητοί μου φίλοι.. ΚΑΛΟ ΣΑΣ ΒΡΑΔΥ.

Για την αντιγραφή Λεωνίδας Γ. Μαργαρίτης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου