ΣΧΟΛΙΟ ΓΙΑ ΤΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΜΟΥ ΣΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ:

Eνας "εκλεκτός φίλος" δημοσιογράφος τοπικής εφημερίδας από τα όσα έχουμε καταθέσει σ΄αυτή την ιστοσελίδα,το μόνο που μπόρεσε να σχολιάσει ήταν η φωτογραφία μου,που παρατίθεται του βιογραφικού μου σημειώματος.Γράφει λοιπόν ο διαπρεπής "φίλος" τα εξής:
*Όσοι θέλετε να εντρυφήσετε στις ενδιαφέρουσες απόψεις του Λεωνίδα Μαργαρίτη (και δεν θέλω ερωτήσεις του τύπου ποιος είναι ο Λεωνίδας Μαργαρίτης ) για την ιστορία του πολύπαθου τόπου μας, δεν έχετε παρά να επισκεφθείτε το προσωπικό του ιστολόγιο στο Ίντερνετ: (http//www.leonidasmargaritis.blogspot.com)
Το πρώτο που θα διαπιστώσετε είναι ο πραγματικός σεβασμός που επιδεικνύει ο Λεωνίδας στην ιστορία. Τρανή απόδειξη, η φωτογραφία του που συνοδεύει το βιογραφικό του σημείωμα και μετρά σχεδόν μισό αιώνα ζωής. Ο απόλυτος συμβολισμός....
Eπειδή η φωτογραφία μου,τον έκανε να κάνει πικρόχολους σχολιασμούς,άλλωστε από κάποτε που τον κατσάδιασε ο διευθυντής του εντύπου στο οποίο δημοσιογραφούσε στο παρελθόν συνεχίζει κι όποτε βρεί ευκαιρία με κεραυνοβολεί με τις υπέροχες και καυστικές κρτιτικές παρατηρήσεις μου,του έκανα τη χάρη και άλλαξα τη φωτογραφία μου με μιά πρόσφατη η οποία με παρουσιάζει όπως ακριβώς με έχει κάνει ο χρόνος.Εύχομαι στο φίλο να φτάσει στην ηλικία μου και να μπορεί να κάνει ότι εγώ κάνω σε καθημερινή βάση και όχι μόνο.
Τώρα μετά την ικανοποίηση που του παρέχω,ελπίζω να έχω και τις κριτικές του στις απόψεις μου που καταγράφονται στις αναρτήσεις των δημοσιευμάτων μου...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου