ΟΔΥΣΣΕΙΑ ΜΙΑΣ ΕΞΠΡΕΣ-ΣΥΣΤΗΜΕΝΗΣ ΕΠΙΣΤΟΛΗΣ

Προς
Την Διοίκηση των ΕΛ.ΤΑ
ΑΘΗΝΑ



Αγαπητέ κ.Διοικητά,

Εκτιμώντας την συνέπεια στο χρόνο και την σιγουριά επιδόσεως της δικηγορικής και λοιπής αλληλογραφίας μου από τις υπηρεσίες σας απέστελλα την προς πελάτες και λοιπούς συναλλασσομένους μου αλληλογραφία μου με το σύστημα του ΕXPRES-Συστημένου. Οι επιστολές μου επιδίδονταν την επομένη της καταθέσεως στο υποκατάστημα των ΕΛ.ΤΑ και παραλάμβανα την κάρτα επιδόσεως συστημένου με την υπογραφή του παραλαβόντος. Κι έτσι είχα ταχύτητα και σιγουριά ότι η επιστολή μου επιδόθηκε .
Όμως αυτή τη φορά μια επιστολή μου της ως άνω κατηγορίας με αριθ.RE908727978GR /09-03-2011 και αποδέκτη φυσικό πρόσωπο διαμένων ως εκ του επαγγέλματος του επί της οδού Αβέρωφ 7 και Τ.Κ. 104 33 στην Αθήνα είχε διαφορετική τύχη με αποτέλεσμα σήμερα Δευτέρα 14 Μαρτίου να μην έχει επιδοθεί στον παραλήπτη της.
Μετά από αλλεπάλληλα τηλεφωνήματα τόσο στο υποκατάστημα της καταθέσεως της επιστολής όσο και σε διάφορες άλλες συναρμόδιες υπηρεσίες στην Αθήνα (210 5131198, 8001182000, 210.3353581, 210.3353485, 210.3353580,) πληροφορήθηκα ότι η επιστολή μου επιδόθηκε στη Γραμματεία Πρωτοκόλλου Αλληλογραφίας του Ο.Γ.Α. επί της οδού Πατησίων αριθ.30.
Μολονότι αποδέκτης της επιστολής υπήρξε επαναλαμβάνω φυσικό πρόσωπο και είχα σημειώσει με ερυθρά μελάνη εκ περισσού να επιδοθεί στον αποδέκτη της εντούτοις η επιστολή μου παραδόθηκε σε άσχετους.
Λυπάμαι αγαπητέ μου κ. Δ/ντά αλλά με παρόμοιες πρακτικές υποβαθμίζεται η προσπάθεια που καταβάλλει η Διοίκηση για αναβάθμιση των υπηρεσιών των ΕΛ. ΤΑ εν όψει του μεγάλου ανταγωνισμού που υπάρχει σήμερα στις μεταφορές και επικοινωνίες.
Λυπάμαι που είμαι πλέον υποχρεωμένος να αναζητήσω άλλον προσφορότερο, ασφαλέστερο και ταχύτερο τρόπο επικοινωνίας μου μια και η τελευταία μου περιπέτεια με δυσμενείς επιπτώσεις στην πρόοδο των εργασιών μου, δεν μου επιτρέπει να συνεχίζω να επιλέγω τις υπηρεσίες σας.
Ας ελπίσουμε να είναι η μοναδική περίπτωση βραδυπορίας επίδοσης της ΕΧPRES-συστημένης επιστολής μου εκ μέρους των Ελληνικών Ταχυδρομείων.
Με αυτή μας τη συμπεριφορά σα λαός θα πάρει φαντάζομαι πολύ χρόνο να συνειδητοποιήσουμε ότι είμαστε και ουσιαστικά σαν χώρα ,μέλος της Ευρωπαϊκής ΄Ένωσης.
Πάτρα 14-3-2011
Με κάθε τιμή
Ένας διαμαρτυρόμενος πελάτης σας

Λεωνίδας Γ. Μαργαρίτης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου