ΝΑ ΓΙΑΤΙ ΔΗΛΩΣΑ ΠΑΡΩΝ

Στη ζωή μου, δεν έκανα ποτέ και τίποτα τυχαία, τις πράξεις μου διέκριναν μεθοδικότητα, σύστημα, πρόγραμμα, διαφάνεια και προπαντός τάξη . Νοιώθω συνεπώς υποχρεωμένος να ενημερώσω δημόσια, υπεύθυνα και εφ’ όλης της ύλης τον συνδημότη έτσι που να είναι σε θέση να εκφράσει άποψη για την κίνησή μου.
Στη διάρκεια της προσωπικής, επαγγελματικής ,συνδικαλιστικής και πολιτικής μου ζωής δεν με διέκρινε μυστικοπάθεια, ούτε υπηρέτησα και κανενός είδους μηχανισμούς και παρασκήνιο.
Γεννήθηκα στον Κόροιβο το 1942. Εκεί μεγάλωσα με τους αγρότες γονείς μου μέσα στα χωράφια βοηθώντας τους στις αγροτικές τους ενασχολήσεις.
Τελείωσα το Γυμνάσιο Γαστούνης. Μετά σπούδασα εργαζόμενος ,Οικονομικά και Πολιτικές στο Πάντειο Πανεπιστήμιο Αθηνών. Υπηρέτησα τη θητεία μου στο στράτευμα στο 11ο Σ.Π. στην Τρίπολη. Στα φοιτητικά μου χρόνια δραστηριοποιήθηκα στο Σύνδεσμο Ηλείων Σπουδαστών, υπήρξα Γραμματέας με Πρόεδρο τον αείμνηστο Βασίλη Παπαδόπουλο μετέπειτα Βουλευτή του ΠΑ.ΣΟ.Κ ενώ στο Σύλλογο Φοιτητών Παντείου χρημάτισα Ειδικός Γραμματέας με πρόεδρο το Νίκο Χατζημιχελάκη σήμερα Δικηγόρο στα Χανιά . Οργανώθηκα στην Ο. Ν. Ε .Κ και στην Ε. ΔΗ .Ν υπό την τότε ηγεσία του συμπατριώτη μου Νίκου Κωνσταντόπουλου. Έλαβα μέρος στο Α΄ και Β΄ Ανένδοτο καθώς και στις φοιτητικές κινητοποιήσεις για το 15% στην παιδεία.
Η δικτατορία μου αποστέρησε την ενεργό δράση και έπαυσα να αρθρογραφώ στις τοπικές εφημερίδες. Αναγκαστικά στράφηκα για εργασία στον ιδιωτικό τομέα μια και ένας φάκελος με απέκλειε από το δημόσιο τομέα. Με την μεταπολίτευση δραστηριοποιήθηκα στη Σοσιαλιστική Λέσχη Πατρών και την Κίνηση Νέων Δυνάμεων ( Μαγκάκης -Τσάτσος-Πρωτοπαπάς) ενώ στη συνέχεια και μέχρι σήμερα στο ΠΑ.ΣΟ.Κ. όπου υπήρξα Α΄ Γραμματέας της Τ.Ο.2 ΠΑ.ΣΟ.Κ. Πάτρας (1978 έως το 1981) υπεύθυνος διαφώτισης και ανθρωπίνων δικαιωμάτων και μέλος της Νομαρχιακής Επιτροπής Εκλογικού Αγώνα όλων των μέχρι σήμερα αναμετρήσεων.
Από τον Αύγουστο του 1967 εργάσθηκα ως ιδιωτικός υπάλληλος για 9 χρόνια στη Χαρτοποιία Λαδοπούλου. Το 1969 παντρεύτηκα την εργαζόμενη στην ίδια βιομηχανία απόφοιτη Λυκείου Φανή Μπάδα, σήμερα Δικαστική Υπάλληλο με το Ν. 1320/1983 ( ως μητέρα 4 ανηλίκων).Αποκτήσαμε τέσσερα παιδιά(Τρεις κόρες και ένα γιο) την Αγγελική Απόφοιτο A.Τ.Ε.Ι. Υπάλληλο Αγροτικής Τραπέζης, τη Γεωργία Κοινωνική λειτουργό εργαζομένη στις Κοινωνικές Υπηρεσίες του Δήμου Λονδίνου, το Γιώργο τελειόφοιτο Νομικής Καμερίνου Ιταλίας και τη Μαργαρίτα Καθηγήτρια Μουσικής(Αναπληρώτρια) στο Γυμνάσιο Λαμίας.
Εργαζόμενος στη βιομηχανία και έχοντας αποκτήσει δύο κόρες περάτωσα τη Νομική Σχολή Θεσσαλονίκης(1973-1975) και με εξετάσεις στον ΄Αρειο Πάγο γράφτηκα στο Δικηγορικό Σύλλογο Πατρών όπου έκτοτε παρέχω τις υπηρεσίες μου ως μάχιμος δικηγόρος μέχρι σήμερα .
Με πρωτοβουλία μου ιδρύθηκε στην Πάτρα ο Σύλλογος των εν Πάτραις Ηλείων «Ο ΚΟΡΟΙΒΟΣ» του οποίου διετέλεσα επί 17 χρόνια πρόεδρος. Την περίοδο αυτή εξέδιδα και διηύθυνα την εφημερίδα ΗΛΙΔΑ(1978-1980)
Με πρωτοβουλία μου επίσης ιδρύθηκε ο Πολιτιστικός Σύλλογος Λεύκας του οποίου διετέλεσα αντιπρόεδρος, ενώ την ίδια περίοδο διετέλεσα μέλος του Δ.Σ της Συντονιστικής Επιτροπής Πολιτιστικών Συλλόγων Πάτρας η οποία με δική μου πρωτοβουλία έλαβε νομική μορφή και υπόσταση ως Συνομοσπονδία Πολιτιστικών Συλλόγων Αχαΐας της οποίας διετέλεσα πρόεδρος (1981-1986). Το 1979 υπήρξα ένας από τους τρείς συγγραφείς των Πατρών που είχσν την πρωτοβουλία ίδρυσης της Εταιρείας Λογοτεχνών Ν.Δ. Ελλάδος της οποίας διετέλεσα αρχικά Γραμματέας (1979- 1990) και έκτοτε και μέχρι σήμερα προέδρός της.
Το 1982 επιστρατεύθηκα από το ΠΑΣΟΚ και ασχολήθηκα με τα συνδικαλιστικά της Πολυτεκνικής Οργάνωσης Πατρών (8.500 οικογένειες ). Προσέφερα τις υπηρεσίες μου για 21 συνεχή χρόνια(1982-2004) από τη θέση του Προέδρου ενώ στο ίδιο διάστημα διετέλεσα μέλος της Διοίκησης της Α.Σ.Π.Ε. και από το 1995 μέχρι και σήμερα Αντιπρόεδρός της.
Από το έτος 1984 έως το έτος 2004 εξέδιδα και διηύθυνα την εφημερίδα «ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΣ».
Υπηρέτησα ενεργά το θεσμό της Τοπικής Αυτοδιοίκησης Α΄ και Β΄ βαθμού. Διετέλεσα Δημοτικός Σύμβουλος Πατρέων (1995-1998) με δήμαρχο τον Ανδρέα Καράβολα και Νομαρχιακός Σύμβουλος Αχαΐας ( 2.003-2007) με Νομάρχη το Δημήτρη Κατσικόπουλο.
Ως Δημοτικός Σύμβουλος είχα την ευθύνη της Δημοτικής Βιβλιοθήκης Πατρών ως Πρόεδρος του Δ.Σ. (1996-1998) και του Δημοτικού Βρεφοκομείου ως αντιπρόεδρος του Δ.Σ..
Ως Νομαρχιακός Σύμβουλος είχα την ευθύνη του Πολιτιστικού Τομέα και υπήρξα ο εισηγητής έκδοσης του περιοδικού «ΑΧΑΪΚΑ» του οποίου ορίσθηκα επιμελητής εκδόσεως, ιδιότητα που διατηρώ μέχρι και σήμερα . Είμαι μέλος της Διοίκησης της Νομαρχιακής Εταιρείας Πολιτιστικής Ανάπτυξης και προσφέρω τις υπηρεσίες μου και σήμερα για την ανάπτυξη του πολιτισμού στην Αχαΐα. Θεωρώ πως έχω προσφέρει όσα έπρεπε στην πόλη που με αγκάλιασε, με αποδέχθηκε και με τίμησε.
Δήλωσα παρών στις διαδικασίες επιλογής υποψηφίου Δημάρχου του νέου Καλλικρατικού Δήμου Πηνειού σαν οφειλή στη γενέτειρά μου. Η οφειλή έγινε επιτακτική όταν δύο από τα βασικά ζητήματα ζωής των κατοίκων της που ο Θεός και η φύση τα παρέχει δωρεάν δεν τα απολαμβάνουν.
Το ένα είναι το νερό, το οποίο η Ηλεία με το φράγμα του Πηνειού το διαθέτει εν αφθονία πλην οι κάτοικοι το χρυσοπληρώνουν για να το πιούνε ενώ για τις λοιπές χρήσεις του δεν το έχουν πάντα, αλλά και όσες το έχουν είναι ακατάλληλο και για να πλυθούν . Το δεύτερο, είναι ο αέρας, που λόγω της καθημερινής καύσης των σκουπιδιών στη χωματερή της Γαστούνης μολύνεται και ρυπαίνεται , είναι ακατάλληλος να τον αναπνέουμε ενώ , τα αιωρούμενα σωματίδια δημιουργούν όξινη βροχή και διατρέχουν μέσω του υπεδάφους και των προϊόντων τη διατροφική μας αλυσίδα με συνέπεια τις καρκινογενέσεις που έχουν καταστεί επιδημία στην περιοχή. Στόχος μου είναι αυτά τα τόσο απλά αλλά και τόσο σημαντικά ζητήματα για τις συνθήκες ζωής να αλλάξουνε στον τόπο μας. Για τα άλλα, της καθημερινότητας,( θόρυβοι αεροπλάνων-πεδίο βολής κ.λ.π.) θα αντιμετωπισθούν με δυναμισμό για την λύση τους. Εάν τελικά μου παρασχεθεί η δυνατότητα να προσφέρω και στην ιδιαίτερη πατρίδα μου την ανταπόδοση των τροφείων μου, θα είμαι απόλυτα ικανοποιημένος και θα έχω εξοφλήσει την οφειλή μου στους χωριανούς μου και γενικά τους συμπατριώτες μου.
ΛΕΩΝΙΔΑΣ Γ. ΜΑΡΓΑΡΙΤΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου