ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΤΟΥ ΠΡΟΥΣΤ

ΛΕΩΝΙΔΑΣ Γ. ΜΑΡΓΑΡΙΤΗΣ
Δικηγόρος-Συγγραφέας

Η απόλυτη ευτυχία για σας είναι;
Να είμαι ψυχικά ήρεμος να έχω τα παιδιά μου γύρω από το μεσημεριανό τραπέζι και να τρώμε χωρίς να τρωγόμαστε, όπως επίσης να είμαι υγιής και να έχω μια καλή παρέα με ένα εξίσου καλό κρασί.

Τι σας κάνει να σηκώνεστε το πρωί;
Το καθήκον στον εαυτό μου, την οικογένειά μου και το κοινωνικό σύνολο στους οποίους έχω υποχρεώσεις


Η τελευταία φορά που ξεσπάτε σε γέλια;
Χθες όταν μια φίλη και μου είπε ένα πολύ έξυπνο ανέκδοτο.


Το βασικό γνώρισμα του χαρακτήρα σας είναι;
Η μεθοδικότητα, το σύστημα, ο προγραμματισμός και η τάξη.


Το βασικό ελάττωμά σας;
Εμπιστεύομαι εύκολα τους ανθρώπους γιατί τους θεωρώ ίδιους με τον εαυτό μου.

Σε ποια λάθη δείχνετε τη μεγαλύτερη επιείκεια;
Σε εκείνα που γίνονται από αμέλεια.

Η τελευταία φορά που κλάψατε;
Όταν πέθανε ο σκύλος μου, ένας καταπληκτικός φύλακας και φίλος.


Με ποια ιστορική προσωπικότητα ταυτίζεστε περισσότερο;
Ασυναίσθητα έρχεται στο νου μου χωρίς να ταυτίζομαι απόλυτα ο Λέων Τολστόι και ο συνώνυμος μου των Θερμοπυλών γιατί ποτέ δεν παραδίδομαι και δεν παραδίδω τίποτα .


Ποίοι είναι οι ήρωες σας σήμερα;
Ατυχώς σήμερα εξέλειπαν οι ήρωες παντελώς
Γι’ αυτό και καταφεύγουμε σε Αγίους τους οποίους προβάλουμε ως πρότυπα. Κι έχει ο καθένας τον Άγιο του όπως κάποιοι άλλοι δεν έχουν το Θεό τους.

Το αγαπημένο σας ταξίδι;
Το όποιο ταξίδι χωρίς συγκεκριμένο προορισμό και χωρίς επιστροφή.

Οι αγαπημένοι σου συγγραφείς;
Καζαντζάκης, Παλαμάς, Καβάφης, Τολστόι, Par Lagerkvist

Ποία αρετή προτιμάτε σε ένα άνδρα;
Εντιμότητα, ειλικρίνεια και ντομπροσύνη.

Και σε μια γυναίκα;
Ειλικρίνεια και σύνεση.

Ο αγαπημένος σας συνθέτης;
Θεοδωράκης, Μαρκόπουλος, Λοϊζος.

Το τραγούδι που σφυρίζεται κάνοντας ντούς;
Συνήθως σφυρίζω άλλες ώρες, στο ντούς, σιγοτραγουδάω σκοπούς που μ’ αρέσουν όταν είμαι σε καλή διάθεση.

Το βιβλίο που σας σημάδεψε;
«Η Τραγωδία μιας Αγάπης» και «Η Σίβυλλα».

Η ταινία που σας σημάδεψε;
«Μπέν Χούρ», «Άννα Καρένινα», «Όσα παίρνει ο άνεμος», « Κορίτσια στον ήλιο» ,«Ένα βότσαλο στη λίμνη».

Ο αγαπημένος σας ζωγράφος;
Δομίνικος Θεοτοκόπουλος.


Το αγαπημένο σας χρώμα;
Πράσινο και γαλάζιο.

Ποία θεωρείτε ως τη μεγαλύτερη επιτυχία σας;
Το ότι άγνωστος και άσημος έγινα αποδεκτός στην πόλη που με φιλοξένησε.

Το αγαπημένο σας ποτό;
Ένα ποτήρι κόκκινο κρασί με καλή παρέα.

Για ποιο πράγμα μετανιώνετε περισσότερο;
Για το ότι έχασε δύο περίπου χρόνια δράσης από τη ζωή μου χωρίς δική μου υπαιτιότητα.

Τι απεχθάνεστε περισσότερο;
Την αχαριστία.

Όταν δεν ασχολείστε με την επαγγελματική σας ιδιότητα ποία είναι η αγαπημένη σας ασχολία;
Το γράψιμο και ο κήπος μου, και στα δύο θέλω να πιστεύω πως είμαι παραγωγικός.

Ο μεγαλύτερος φόβος σας;
Δεν έχω πλέον φόβο είμαι ελεύθερος για οποιοδήποτε ταξίδι, οποτεδήποτε.

Σε ποια περίπτωση επιλέγετε να πείτε ψέματα;
Όταν δεν θέλω να πληγώσω κάποιον με την αλήθεια που θα του έλεγα.

Ποίο είναι το μότο σας;
Προχωράμε όρθιοι μέχρι τελικής πτώσεως.

Πώς θα επιθυμούσατε να πεθάνετε;
Ανώδυνα και όρθιος.

Εάν συνέβαινε να συναντήσετε το Θεό, τι θα θέλατε να σας πει;
Τέκνον μου αφού έχεις διάθεση και κουράγιο για αγώνες κάτσε εκεί, δεν σε χρειάζουμε.

Σε ποια πνευματική κατάσταση βρίσκεστε αυτόν τον καιρό;
Ακμαίος πνευματικά και σωματικά σε όλα τα επίπεδα δράσης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου